Підсумки 2021 року. Україномовний бджолярський ютуб

Соціальні платформи відкрили нам великі можливості комунікації. одним із таких нових медіа є Ютуб. Спільнота пасічників це дуже діяльні та талановиті люди, які встигають продуктивно працювати, а також ділитися результатами свого досвіду з іншими. Це до речі одна з найбільш цінних рис у професійних та любительських спільнотах. І хоча Пасіка Івана Запухляка в розпал матковивідного сезона була не здатна продукувати якісний контент, але по радіти за інших теж дуже важливо. Спільнота людей, яка сформувалася навколо бджільництва, росте і вдосконалюється і це надихає. В нашому суб’єктивному огляді ютуб каналів ми ставимо за ціль в першу чергу показати, що шлях до великого успіху складається з маленьких кроків.

Дана Бджола Евордс 2021 включає ютуб канали, контент яких охоплював переважно аудиторію українських пасічників, і які мали приріст підписників та нові відео у порівнянні з минулим 2020 роком. Можливо ми і пропустили деякі канали, які є на просторах ютубу на бджолярську тематику, але ми їх не бачили попри певну кількість підписників. Для цього ми сумлінно пробивали пошук у ютубі по ключових словах. Цьогоріч ми зробили 15 позицій рейтингу, бо хотіли охопити весь спектр учасників. І це круто!

П’ятнадцята позиція з приростом аудиторії понад 25% канал Матковивідна Пасіка Василь Ткач , де за 2021 рік з’явилося майже 60 відео, включаючи розіграші. Контент охоплює бджолярський щоденник, практичні поради. Кількість підписників 1,25 тис.

Чотринадцята позиція канал про бджільництво в Канаді українською від Назарія Дяківа За рік контент поповнився на 15 відео і здобув приріст підписників 20%. Зараз за канадськими бджолами стежать 2,03 тис. зацікавлених.

Тринадцята, але щаслива позиція це канал Пасіка Олександра з приростом підписників у 13 % і 41 новим відео, більша частина з яких практичні поради з облаштування пасіки. Актуальна кількість спостерігачів 3,82 тис.

Позиція номер 12 Канал Хуторного Володимира, який за рахунок відео минулих років наростив 9% нових підписників і у 2021 році опублікував 4 відео з практичними порадами щодо вдосконалення та побудови вуликів.

На позиції 11 заслужено розмістився бджоляр з Хмельниччини Мітла Олександр з каналом МОя ПАСІКА, який збільшив кількість своїх підписників за 2021 рік більш, ніж в 3 рази. Це успіх забезпечили цікаві відео на теми #вулик, #вощина, #замінаматок, #прицепбджоловіз, #морфометрія, а також використання хештегів під відео. Актуальна кількість осіб, яким цікавий контент 4,78 тис.

Позиція 10 Пасіка Діда Євгена, що містить розважальний контент та замальовки з життя поближче до природи та бджолів. Канал збільшив кількість підписників на 20% та має кількість спостерігачів 4,82 тис.

Позиція 9, це канал із чіткими та зрозумілими роздумами на тему української степової бджоли від Артема Майстерчука. Цей досвічений матковод знайомий і з іншими породами, охоче ділиться досвідом, робить огляди інвентаря та оцінку поточної ситуації на ринку. Приріст підписників за 2021 рік перевищив 25%, зараз на канал підписані 5, 69 тис.

На 8 місце, теж стрімко переваливши у 2021 році позначку 5 тис. підписників посідає канал Бджілка Карпатська Миколи Шляхтича, який популяризує карпатську породу бджіл ділиться новинами з високогірного облітника. Приріст підписників каналу складає 50%, більше ніж 50 нових епізодів, актуальні теми, хештеги та розіграші карпаток. На каналі зараз 6, 56 тис. підписників.

І ми переходимо в категорію більш, ніж 10 тис підписників.

7 місце має канал, який вірно прописав все можливі налаштування і запостивши за рік всього декілька відео, отримав приріст 23%. Це канал пасічника з Січеславщини Рикало Андрія Розумний Пасічник За рік було опубліковано 9 нових відео. Зараз канал має 10 тис. зацікавлених контентом.

6 місце посів канал Буковинський Бджоляр, де супер активний Іван Филипчук популяризує бджільництво, спорт, громадську позицію, а також збирає однодумців навколо теми ефективного пасічникування та виробництва бджолопакетів. Автор контенту дуже продуктивний, за 2021 рік розмістив 88 нових відео, які разом з розміщенням хештегів забезпечили стабільне та впевнене зростання аудиторії каналу на 20%. Зараз канал має 10, 3 тис. підписників.

5 місце за кількістю прихильників станом на кінець 2021 року посідає канал Мед Карпат, що позиціонує себе як канал професійного бджільництва. За рік що минає канал поповнився 44 новими відео з життя карпатських бджіл та високогірних облітників. Кількість зацікавлених в таких епізодах збільшилася більш ніж на 35%. Зараз канал має 10,7 тис. прихильників.

4 позиція це Бджолярський вісник від Сергія Терентєва з приростом аудиторії 15 %. Тут в спокійній, навіть дещо медетативній формі подається дуже багато актуальної інформації з життя пасіки. Відео дуже детальні, реакція на проблемні ситуації досить спокійна і аргументована. Прихильні до такої подачі інформації 14, 2 тис. осіб.

3 позиція це канал Пасіка АМГ, який за підсумками 2021 року оновився на 70 відео на бджолярську та суміжну тематику. Досвічений пасічник, одниз з першопроходців цифрових медіа для бджолярів Андрій Григоренко у коротких і довгих відео охоплює теми медодаїв, острівних облітників, різних порід та рас бджіл. Фанклуб каналу складає 18,4 тис. прихильників.

2 позиція це два канали, які давно публікують контент і відомі всім, хто хоч трохи цікавиться пасічництвом та бджолярством. Це канал Юрія Овдієнка Тут багато дуже емоційних відео з дуже детальним аналізом нормативної бази бджільництва та розясненнями питань, в які через складність формулювання важко вникнути. Відео на тему ціни на мед, дотацій та справи на пасіці. Все є в нових за 2021 рік 60 відео. Приріст аудиторії 10%. Кількість підписників 20,8 тис.

Канал Олексія Медяника має у 2021 році відео про альпійську рамку та мандрівки та теж 10% приросту аудиторії. Фоловери метра пасічника складають 21,3 тис.

На першій сходинці цього року буде аж три ютуб канали.

Це важковаговики українського бджолярського ютутбу, кількість прихильників яких перевищує 40 тис. підписників. Це такі своєрідні бджолярські медіа, з спільною тематикою, але трохи різними наголосами.

Канал FABRO це досить успішна спроба зробити авторське медіа про бджільництво як стиль життя та облаштувати це життя якмога якісно та комфортно. Мандрівки пасіками України це хороша нагода дізнатися про пасічників, які не мають часу натхнення чи можливості засвітитися в цифрових медіа, актуальні пропозиції виробників, власний бджолярський щоденник. Якісний контент. Кількість підписників 40, 2 тис.

Канал Андрія Баскевича помітно українізувався від минулого року, а також наростив кількість підписників. Автор каналу володіє унікальною здатністю бути одночасно в багатьох важливих локаціях та збирати важливу та актуальну інформацію про пропозиції для бджолярів. Це такий собі комерційний додаток з тестуванням на власній пасіці. Відео всі записані чудовою українською, тільки на підписи до відео чогось клавіатура залипає. Ну і автор говорить про важливі речі завжди з оптимізмом. Приріст і так немалої аудиторії каналу склав 16 %, що підтверджує актуальність контенту. Фан клуб каналу об’єднує 43,3 тис. прихильників.

І канал Ярослава Мухи з найбільшою кількістю підписників, і найбільшою сумарною кількістю переглядів серед бджолярських каналів понад 10 млн. Основні теми каналу, як дати собі раду на пасіці, вибір маток, інвентаря, бджолярський щоденник, є відео щодо високогірного облітника. Минулий 2021 рік забезпечив приріст аудиторії на 20%. Чисельність підписників 49, 1 тис.

Що радує? Що бджолярська тематика є актуальною, є багато контенту різної якості, але він є, і може бути корисним. Тішить і те, що люди відкриті до комунікації, а також те, що є колаборації між окремими пасічниками навколо вибраних тем. Сучасний світ швидко змінюється, цей зріз це тільки невеликий суб’єктивний огляд на основі відкритих даних. Одночасно це підбірка інформації до натхнення, де зрозуміло, що маленькими кроками люди рухаються до великих цілей.

Тепер щодо позиціонування стосовно цих зубрів ютутбу каналу Матковивідна Пасіка Івана Запухляка. Ми розривалися цей рік між різними соціальними медіа і тому результат по ютутбу склав 13 відео і наша аудиторія зросла на третину. Ми зробили свої висновки щодо назв та хештегів, а також від того яке відео може привабити потенційного глядача.

Взагалі велика вдячність всім творцям контенту і натхненного пасічництва у наступному році! Нехай все вдається, успіхів та наснаги!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *